Thursday 1 January 2015

Banjir Besar Gelombang Ketiga Januari 2015

Sungguh tidak disangka dan tidak diduga...

Paras air laut meningkat begitu TINGGI....angin begitu kencang...ombak sungguh kuat, sungguh tinggi seperti TSUNAMI sebelum ini yang pernah berlaku di Malaysia pada tahun 2004 yang lepas..

Banyak empangan di Malaysia pecah akibat tidak dapat menampung tekanan yang terlalu tinggi....angin yang begitu kuat menghasilkan satu fenomena ALAM iaitu PUTING BELIUNG...berlaku di banyak tempat..

Pihak kerajaan tidak dapat berbuat apa-apa selain mengisytiharkan darurat bagi seluruh MALAYSIA..

masing-masing cuba untuk  survive, di mana berlakunya perebutan makanan, tempat tinggal dan sebagainya..


apabila aku tersedar dari kegelapan,,,,aku lihat di sekeliling,, aku lihat aku berada di atas katil..

rupa-rupanya aku bermimpi..

sekian..

No comments:

Post a Comment