Thursday 8 January 2015

Bermulanya Minat dalam Oil & Gas - Part 4 - Terima Tawaran UTP

sambungan dari PART 3

ok...

setelah aku menerima tawaran INSTEP...

tiba-tiba terdetik di hati ingin menyambung DEGREE..pikir punya pikir,, last2 ayah aku berbunyi "mu sambung degree la..anok2 aku, aku nak ade degree belake...muda-muda ni mu dok pikir lagi..nanti mu tua baru la mu nyesal"

akhirnya ,
tanggal 3 Januari 2015
iaitu tarikh di mana sepatutnya aku mendaftarkan diri secara FIZIKAL di INSTEP,,

namun,

aku TIDAK menghadirkan diri...secara tidak langsung, aku TIDAK BOLEH menuntut pelajaran di INSTEP....


so, dipendekkan cerita,,,

untuk menyambung belajar di UTP,
aku pun selesaikanlah apa-apa dokumen dan apa-apa yang patut diselesaikan termasuklah YURAN PENDAFTARAN sebanyak RM2900 melalui SLIP PEMBAYARAN di kaunter CIMB....

setel semua sekali, last sekali, aku FAX "borang penerimaan tawaran" dan salinan SLIP PEMBAYARAN sebagai tanda aku menerima tawaran belajar "Sarjana Muda Kejuruteraan (kepujian) Elektrikal dan Elektronik" di Universiti Teknologi Petronas ...

oleh kerana aku belum dapat tajaan lagi,,,aku terpaksa meminta sedikit bantuan untuk persediaan belajar dari YAYASAN TERENGGANU...


aku pun malas nak taip-taip panjang2...sebab sekarang sudah tiba masanya aku pergi ke TRONOH, PERAK...

baru je siap packing-packing barang masuk dalam kereta....tinggal nak gerak je sekarang ni...

ok,,,siapa-siapa yang baca ni, tolong doakan kejayaan aku...haha... wokeyyyyyyyyy

terima kasih..

 assalamualaikum


No comments:

Post a Comment