Thursday 1 January 2015

Bermulanya Minat dalam Oil & Gas - Part 3 - Terima Tawaran INSTEP

sambungan dari PART 2

Tengah-tengah pening kepala memikirkan INSTEP atau UTP....keputusan akhirnya mengatakan

"ok, terima je dulu tawaran dari INSTEP"..



so aku TANDATANGAN la pada kertas "Lampiran A : Borang 101" bagi menyatakan bahawasanya aku SETUJU dan MENERIMA tawaran tersebut...

"Lampiran A : Borang 101" tersebut perlu dihantar (melalui FAX atau EMEL) dalam masa 3 hari selepas dapat TAWARAN (SMS) tersebut....bermakna, hari ni dapat SMS(tawaran), dalam masa 3 hari, aku perlu bagi keputusan SAMA ADA TERIMA TAWARAN atau TIDAK... sekiranya aku TIDAK HANTAR (FAX atau EMEL), automatik aku dianggap "TIDAK MENERIMA" tawaran tersebut....

masuk hari KETIGA, aku pun kelam kabut baru nak emel.. Selesai je email, tiba-tiba aku dapat REPLY yang mengatakan EMEL TERSEBUT TAK BERJAYA dihantar kerana INBOX instep tu dah penuh....so terpaksa la guna khidmat FAX....

ok selesai yang tu...aku selesaikan pula apa yang patut diselesaikan sepertimana di dalam JADUAL A1 di bawah ni


semua aku dah setelkan termasuklah:
-pembayaran RM150 (melalui KAUNTER CIMB)
-setem hasil 5 keping
-dan lain2.


so apabila selesai semua, lega la sikit kepala otak ni..

ok...tak banyak pun yang nak diceritakan....habis cerita setakat ni....

tunggu sambungan berikutnya...

terima kasih..assalamualaikum



No comments:

Post a Comment